Kampania „Warszawa Mruga” promuje bezpieczeństwo na drogach


Radio Kolor we współpracy z Komendą Stołeczną Policji zainaugurowało kampanię społeczną pod hasłem „Warszawa Mruga”. Inicjatywa ma na celu edukację kierowców na temat ważności sygnalizowania manewrów za pomocą kierunkowskazów. Akcja trwa od 13 stycznia do 9 lutego 2025 roku i będzie prowadzone w różnych mediach, z zaangażowaniem zarówno ekspertów, jak i samych kierowców.

Omawiana kampania zwraca uwagę na alarmujące dane mówiące o tym, że co piąty kierowca w Polsce nie używa kierunkowskazów podczas zmiany pasa ruchu. Problem ten prowadzi do wielu niebezpiecznych sytuacji na drogach, a kampania „Warszawa Mruga” ma na celu uświadomienie wszystkich uczestników ruchu o konieczności ich używania. Organizatorzy pragną nie tylko edukować, ale również inspirować kierowców do odpowiedzialnego zachowań na drodze.

W ramach akcji zaplanowano wiele różnorodnych działań, takich jak programy eksperckie emitowane na antenie Radia Kolor, relacje pokazujące realne sytuacje drogowe oraz spoty reklamowe w mediach społecznościowych. Działania te mają na celu zbudowanie świadomości o zagrożeniach wynikających z niewłaściwego użycia kierunkowskazów oraz promowanie pozytywnych nawyków wśród kierowców. Udział w kampanii to również okazja do przypomnienia, że każdy zyskuje, gdy na drogach panuje większe bezpieczeństwo i kultura jazdy.

Źródło: Policja Wołomin


Oceń: Kampania „Warszawa Mruga” promuje bezpieczeństwo na drogach

Średnia ocena:4.95 Liczba ocen:13


Zobacz Także